תפריט

חוויות

תמונת פרופיל
דורגה

כאשר הייתי מוכנה המורים הנכונים הגיעו . זה קרה לפני 13 שנים , מהתרגול הראשון הבנתי שסוף סוף מצאתי את מה שליבי ביקש זמן כה רב , הדרך הנכונה , דרך האור , אננדה ולילא הם אור גדול שמאיר את הדרך שלעיתים כה חשוכה . במהלך השנים עברתי איתם מסע , דרך תרגולי היוגה , דרך הסדנאות , דרך מדיטציות עמוקות , דרך המפגשים הטיפוליים ובכל פעם נפתח עוד משהו בתוכי , עוד קצת התנקה , עוד קצת התבהר והואר וההשלכות על החיים . אינני יודעת אפילו מהיכן להתחיל לתאר את השינוי המעמיק שחל בחיי , בכל התחומים , אני חשה בריאה יותר , חיונית יותר , יותר יכולת הכלה , יותר יכולת לאהוב , הרבה יותר שמחה בקיים , תחושה של רגעי שלווה , אושר , אני מרגישה שדרך העבודה פנימה התפוגגו פחדים עמוקים שהגבילו את העשייה בחיים ואת יכולתי לבטא את יכולותי . המודעות שרכשתי דרך מוריי עוזרת לי לעזור גם לאחרים , זה מיסב לי שמחה . אישטווה יוגה הוא בית בשבילי והאנשים המופלאים שאני פוגשת שם הם משפחה תומכת . המסע נמשך ואני מודה מקרב לב למורים האהובים שלי אננדה ולילא ומודה על נוכחותם בחיי . באהבה גדולה דורגה .

תמונת פרופיל
מירי

מורה קסם 🌟
כבר כמה זמן שאני סובלת מכאב לא ברור באגן.. פניתי לאננדה שעשה אבחון וטיפול ב7 דק 😳🥰
7 דק.. *בין סבל לשחרור..* כזה עוד לא היה לי מעולם.. 🙈🙊🙉
תודה מורה יקר 💫🌟 קסם! שאתה

תמונת פרופיל
קרן

אז ככה… בוקר של תענוג .
התחלתי עם שיעור קסום של אננדה. אפילו חברת חשמל לא הצליחה לייצר כזה אור כמו התרגול 🌞.
אחרי כשבועיים של מחלות… כמו רבים וטובים שבינינו: עם שפעת, דלקת ריאות וחום גבוה הייתי חייבת Restart.
מי אם לא אננדה היה הראשון שפניתי אליו…
הגיע הרגע להתחיל בטיפול. התחלנו באבחון. אבל קודם כל, הדגיש ואמר לי שכל דבר לא מתאים כואב או לא נוח להגיד … עם מודעות מלאה למתרחש תוך כדי טיפול… נותרתי ללא מילים, מה כבר יש להגיד הכל כל כך מדוייק. כל נקודה בינגו 😇.
בתור מדענית, הגדרתי את הטיפול הזה כמדע מדוייק לי כל כך !!!
מומלץ במיוחד בחום מכל ה-  זה ממכר, והאפקט מצטבר. כבר יומיים שהאנרגיות בשמיים מכל הבחינות, חזרתי לתרגול יומי. גם הסביבה שמה לב לשינוי המתחולל ושואלת מה הסוד.
התובנה הכי חשובה מהחוויה שממשיכה ללוות אותי בכל רגע … שלא צריך לחכות למחלה או חולשה.
מומלצת תחזוקה שוטפת 🤩 😘😇.
תודה עליך אננדוש 🕉️💟 !!!

תמונת פרופיל
מאיה

לאחר הלידה, או ליתר דיוק, לאחר הניתוח קיסרי , הייתי צריכה לחכות 6 שבועות כדי להגיע לפגישה שלך ולהשיב את הגוף, האיברים הפנימיים ואת המצב הכללי לאיזון. ואיזו סשן קסום זה היה. לא רק שעתיים של הנאה, אלא גם יצאתי כאדם חדש לחלוטין! הכל קרה עם הסבר המפורט, אתה מאוד קשוב ורגיש. בזכותך הרגשתי קלילות מדהימה, שלא קרה מאז ההריון שלי. כאבי גב עברו וזה חשוב מאוד, סוף סוף הייתה תנוחה זקופה ! כל 6 השבועות לאחר הניתוח היה כואב ולא נוח לעשות צעד רחב, לאחר הפגישה הרגשתי מיד את השינוי וממש שבוע לאחר מכן שכחתי אותו לגמרי. היום אני הולכת הליכה רחבה ומחייכת לרווחה.
אננדה, שוב, יקירי!
תודה לך על המיומנות שלך! תהיה בריא ותעזור לאנשים!

תמונת פרופיל
ענת

רגע לפני יום העבודה חייבת לשתף. ביום שישי מעדתי, עשיתי תנועה לא נכונה שהובילו לכאבים קשים שהלכו והתעצמו במהלך היום. בשישי שבת התפתלתי מכאבים התאפקתי מלהתפנות למיון.
ביום ראשון נסעתי לצילום דחוף,לשמחתי לא ראו שבר אבל הכאבים היו חזקים מנשוא,מיד נתנו לי משככי כאבים חזקים והתחלתי לנשום. תוך כדי כל הטירוף הזה,יצרתי קשר עם אננדה,
ביקשתי להקפיא את המנוי ואננדה מיד הציע את עזרתו קבענו שאבוא לאחר השיעור.
יצא לי לקרוא פוסטים שמטופלים כותבים לאננדה , הייתי סקפטית.
הייתי 15 דקות אצל אננדה, הוא ביקש שארים את היד,אך לא הצלחתי ,נגע חבש ושוב נגע ולבסוף היד עלתה.
חזרתי לתפקד, לנשום ולהיות עצמאית , התחושה נפלאה,
אפילו הייתי בשיעור יוגה(חצי כוח).
בכל אופן מרגישה שחייבת לשתף ולהודות, "תודה איש יקר"🙏🏻.

תמונת פרופיל
מירם

האמת שבשבילו זה ניסים פשוטים, בשבילי זה עולם ומלואו.
בא לי לשתף אתכם:
מכירים את המושג הזה "לטחון מים".. ככה הרגשתי במשך תקופה מאד ארוכה. הרגשתי שאני עושה עבודה אבל שום דבר בחיים שלי לא זז או מתקדם. ואז החלטתי ללכת לאננדה לטיפול.
הוא אמר לי לחשוב על מה אני רוצה לעבוד כי היה גם אספקט פיזי, תקיעות בצד השמאלי שלי, ברך/ אגן/ כתף עם רגישות מאד גבוהה, חוסר גמישות וכאב עמוק וחד.
בתוך דקות ספורות לתוך הטיפול הוא פרש בפני את הגורמים המעכבים בדרכי הנועם שלו, הוא חווה איתי את התהליך בו הוא אמר לי להרים יד ורגל ולהוריד.. מה שעל פניו נראה תמוה ותמים, והוא שהה איתי בתוכו. שעתיים שלמות של כיוון מחדש של התודעה שלי ושל התנועה האנרגטית בתוך הגוף שלי ומסביבו. שעתיים שלמות של התבוננות חודרת, נוכחות יציבה ועומק.
כבר כשיצאתי משם הייתי קצת אחרת. האמת שכל אותו היום נצבע בטיפול הזה.
היום, בסך הכל שבוע וחצי אחרי, הצד השמאלי שלי נרגע והתחזק, זה באספקט הפיזי. מעבר לזה, אני חווה שיחרור. זרימה. כאילו נפתח איזה פקק שגרם לתקיעות והכל זורם חלק ומדוייק.
הגילוי שקרה לי בטיפול, שהדהד בתוכי אחר כך, פתח בפני את עצמי!
תודה לך מורה יקר, תודה על המסירות שלך ועל האהבה שאינה תלויה בדבר.
תודה שאתה בחיי ורואה את הצרכים המדוייקים, תודה שאתה צינור נקי ומופלא לידע קסום וקדום ומביא אותו אלינו בענווה כל כך גדולה ומתוך שליחות.
ובעיקר תודה על הבריאות של הגוף ושל הנפש שמתאפשרת במרחב שלך.

תמונת פרופיל
מיכאל

"פשוט חשבתי שזמן נהדר לפנות למטפל בגוף זה כשהכל נראה בסדר, אינך צריך להבין מה נכנס למינוס, ולכן אתה יכול לחפש היכן "להוסיף" את זה.
ולמה חשבתי על זה. פניתי  לאננדה עם כאבי גב. הגב שלי כאב שנה מאז שילדתי ​​תינוק. במהלך תקופה זו פניתי מספר פעמים למומחים שונים. ובכל פעם זה היה מוצלח – או שמשהו אחר הפסיק לכאוב, או שחררו מהדקים שלא ידעתי אפילו עליהם. אבל המקום הזה מאחור, במידה מסוימת, תמיד טרח.
וכך אננדה מתחיל באבחון שלו. והוא מייד אומר: יש בעיה בטונוס השרירים, וזה הרבה יותר חמור מהגב. אוקיי, טונוס זה כל כך טונוס.
הוא העלה את רוחו במשך זמן רב. ואז הרים את גבו – גם גבו נעשה קל יותר. אך ניסים אמיתיים החלו מאוחר יותר.
כבר זמן מה שנרדמתי בצורה גרועה מאוד. ואפילו חשבתי שזה נורמלי – אם ישנתי שנה במצב ברור רק לבת שלי, אני מתעורר כמה פעמים בלילה וכמעט אף פעם – מרצוני החופשי, אז איך כל המערכת הזו לא יכולה להישבר? ולפעמים נרדמתי רע, לא רק בערב, אלא גם אחרי האכלות בלילה. אז הלילה נשבר עוד יותר.
ואז בערב אחרי הפגישה עם אננדה: נרדמתי בדיוק כשהתקרבתי לכרית. כמה פעמים האכלתי בלילה – אני לא זוכר, כי אם הייתי פוקח את עיניי, רק כדי למצוא את הילד במיטה. למחרת – רענן ונח. וכך – כל יום.
ובמקביל, נוסחת הארומה הגיעה מרגיעה – והירדמות שוב הפכה לאחד הרגעים הנעימים ביותר ביום עבורי.
אננדה פואט, תודה רבה. לפתור בעיה שהלקוח טרם הספיק לנסח זאת אירובטיקה"

תמונת פרופיל
irina

 

Dear Ananda, every interaction with you and Lila always gives a lot of positive energy, feeling of love and goodness, as well as a lot of useful information. But the last visit to you was somehow exceptionally special! I arrived with a load of stress and fatigue accumulated over the past couple of years. Heartache arrhythmia, shortness of breath, insomnia, back pain … And after only an hour and a half, 0 of the previous symptoms, and with 100% uplifted mood, a huge surge of strength and energy, lightness, calmness and tranquility! Almost a month has passed, but I never cease to be amazed at the ease in the body and the surge of energy. Ananda, dear, you're a true magician! Thank you very much for your love, kindness and your healing! We all love you very much and look forward to meeting you in America, so that not only the Israelis enjoy socializing with you and your healing!

תמונת פרופיל
אורית

"אני רוצה לחלוק את התרשמותי
מהצלחה הטיפולית המדהימה של אננדה.
לבעלי היו אצבעות רדומות על ידו השמאלית מזה כמה שנים.
הוא היה מטלטל ללא הרף את כף ידו ומשפשף את אצבעותיו.
ביקרנו אצל נוירולוג ואורטופד. טיפלנו בכדורים, התעמלות,
פיזיותרפיה
הכל ללא הועיל. הרופאים דיברו על אוסטאוכונדרוזיס צווארי ותסמונת קרפלית( בעיה עצבית בשורש כף יד).
איבדנו הרבה זמן ומאמץ, אך לא שיפור.
לאחר הפגישה הראשונה עם אננדה, התופעות נעלמו.
אנחנו לא מאמינים לעצמנו.
אלה ניסים! "

facebook youtube instagram
ווצאפ ווצאפ
השאירו פרטים