תפריט

Yoga Detox

סדנאות של ניקוי רעלים, צום מים רפואי,החזרת הנעורים, תהליך של מעבר לאוכל צמחוני, טבעוני ו-raw food, בניית תכנית אישית של הרזיה ותזונה מאוזנת בריאה.

מתחילים בטהור הגוף – משכן הנשמה!
מחזקים את המערכת החיסונית, מתנקים, מרזים ומחזירים נעורים, נהנים שיעורי יוגה וצ'י-קונג, מדיטציה ומטיפולים מקצועיים.

סדנאות מתקיימות בהנחיית לילא ואננדה פוייט, מאסטרים ליוגה עם ניסיון בהוראה מעל 20 שנה, מומחים בנושא תזונה בריאה, צום רפואי ושיטות ניקוי להחזרת הנעורים.

התכנית היומית כוללת:
תרגולי יוגה טיפולית
מדיטציה לאיזון וריפוי עצמי
טכניקות נשימה מטהרות
הרצאות על תזונה ואורח החיים טבעיים
לימוד טכניקות ניקוי נוספות
טיפולים של מטפל מקצועי לניקוי מערכת הלימפה ולסיוע בתהליך
קוקטיילים טריים, מיצים, חליטות לניקוי
הליכה בשתיקה על שפת הים
עונג ומנוח

מה תקבלו כתוצאה:

הגוף יפטר מכמה קילוגרמים מיותרים (אם ישנם)
העור יהפך לצעיר יותר ונקי יותר
איזון המערכת ההורמונאלית
הגברת הליבידו ופוטנציה מינית
אלסטיות וגמישות נעימה
עליה ברמת החיוניות ושמחת החיים
בסדנאות – נשתמש בטכניקות מעשיות של האטה-יוגה, שמטרתם לשחרר את הגוף בצורה רכה ובטוחה ממתח ורעלים. הדגש בתרגול  לעבודה אינטגראלית עם נקודות ביו-אנרגטיות (marma) על ידי התארכות, פיתול ולחץ מודע עליהן: מכפות הרגליים והידיים, דרך גזע הגוף עד הראש. התכנית נועדה לביצוע "ניקוי כללי" בגוף של כל משתתף, המפעיל מנגנונים של ריפוי והתחדשות עצמית.
טיפולים במסגרת של הסדנאות:
הטיפולים יעזרו לייעל את התהליך ולהרגיש טוב יותר בזמן הניקוי. עיסוי מקצועי נועד לשחרר רעלים שמופרשים באופן אינטנסיבי מכל המערכות כתוצאה מטיהור הגוף ולמנוע הרעלה עצמית. כמו כן עיסוי תומך בתפקוד של מערכת הלימפה (חלק ממערכת החיסון) – המהווה סוג של מערכת ניקוז בגוף האדם ותפקידה להוליך את נוזל הלימפה ולהוביל תאים של המערכת החיסונית אל קשרי הלימפה ומשם אל מחזור הדם. בכך מאפשרת המערכת תגובה חיסונית יעילה כנגד פתוגנים שפלשו לגוף.
לא ניתן להפריז בחשיבותם וחיוניותם של טיפולים מקצועיים בזמן הצום בתור כלי יעיל להקלה על תופעות לוואי שיכולות להופיע בזמן הניקוי – כמו כאבי ראש, אי נוחות בגוף או חולשה.
 אנחנו ממליצים לקחת כשלושה טיפולים במשך הסדנא – טיפול אחד לכל יום.
( עלות הטיפולים לא כלול בעלות הסדנה)
המלצות למשתתף:
צום מיצים פועל על הגוף בצורה עדינה יותר מאשר צום מלא ולא מפריע לפעילות ספורטיבית שמטרתה להקל ולשפר את  תהליך הניקוי. ליעילות מרבית של תכנית זו יש להקפיד על תזונה והתנהגות מסוימת כשבוע לפני. להשתדל לא לאכול דברי מאפה ולחם מכל סוג, סוכר ומוצרים המכילים  סוכר מכל סוג שהוא, תפוחי אדמה,  מוצרי חלב כלשהם, בשר, דגים וביצים. להימנע משימוש באלכוהול, קפה ותה חזק, עישון ותרופות פסיכו-טרופיות. ההש תתפות בתכנית היא לכולם (אין צורך בניסיון קודם בתרגול יוגה או בניקוי מסוג זה). ההשתתפות בתכנית לאחר מילוי הצהרת בריאות. (יש הגבלת השתתפות למחלות כרוניות רציניות,
למי שנמצא בהחלמה לאחר ניתוח מורכב, ולהפרעות נפשיות).

ליצירת מוטיבציה והשראה:

 

 

להיות בריא, שמח, מאושר!

facebook youtube instagram
ווצאפ ווצאפ
השאירו פרטים