תפריט

יוגה הכוח הגברי

bakasana

פעם בתאילנד דיברתי עם מורה יוגה אחד, אשר היה מודאג מאוד לגבי רמת הטסטוסטרון (הורמון המין הגברי העיקרי). לדעתו, הירידה ברמת הטסטוסטרון נובעת מתרגול היוגה. אז יש יוגה ויש יוגה..
לכל אחד תרגול משלו, שמשפיע על רמת הורמון הגברי וגורם לאובדן או להתחזקות של הכוח הגברי. :מה לנו, הגברים נותן הורמון הזה גבריות וברוטליות נחמדה, שרירים חזקים וגוף מחוטב, , קול סקסי נמוך, ביטחון ורוגע, מזג נלהב, אנרגיה גבוהה ובריאות קורנת. שיא הפרשת ההורמון נופל על גילאים 15-25 , לאחר מכן מתחילה ירידה דרמטית מה שמוביל אותנו
(כלומר אתכם ( : ) לבעיות בריאות לא הכי נעימות, למשל, אימפוטנציה, תפקוד לקוי של זיקפה, עודף משקל ואובדן מסת השריר. בנוסף, תהליך זה מלווה בדיכאון עמוק, מצבי לחץ, עייפות אינסופית "משברים בגיל העמידה". טיפולים רפואיים רבים שנועדו להגדיל את רמות הטסטוסטרון גורמים למספר תופעות לוואי שיכולות רק להוסיף בעיות בריאות מבלי לטפל באמת בבעיה הראשית. !!! .אבל יש פתרון, רבותי
1.פעילות גופנית במהלך אימון אינטנסיבי, מתרחש יצור מסיבי של טסטוסטרון . לכן, קודם כל, להכניס לפעילות היומית ריצה, תרגילי עצמה ויוגה עם אלמנטים של הקשתות כוח (כדי להפעיל את יתרת הכיליה).
2 .פראנייאמה. נשימה רבת עוצמה נשימת המפוח (Bhastrika) ונשימה המנצחת (Ujai).
3. מזון טבעי חי. יותר ירקות, פירות ועלים ירקים טריים לא מעובדים טרמית יעשו טוב יותר לנשים שלכם 🙂.
4 .הרפיה עמוקה מודעת, שינה איכותית ומדיטציה. המאבק נגד הסטרס אינו "גחמה נשית" "מתוך שעימום", אלא אויב אמיתי של טסטוסטרון, שכן הוא מעורר את הייצור של הורמון קורטיזול . הם לא מסתדרים יחד. אם אתה חושב שמדיטציה היא לא עבור אבירים אמיתיים, אני ממליץ לך לשקול מחדש את היחס שלך אליה שכן לא נמצאה שיטה טובה יותר ממנה..
5.סקס, סקס ושוב סקס. אבל איזה!
אז בואו נתחיל, או יותר נכון נמשיך, ג'נטלמנים.
כדי להתחיל צריך קבלה מלאה ללא תנאי של החולשות שלנו לעומת המין היפה והחזק. ואלו הן לא סתם מילים יפות. אנחנו, הגברים, חלשים יותר מאשר הנשים לפי קריטריונים רבים. בשיפוט הגיוני: ביולוגית ואנרגטית לאישה ורק לאישה יש כוח פוטנציאלי
1. לקשר של הזרע הגברי עם הביצית הנשית (רגע החיבור של תאים אלה הוא מערבולת האנרגיה החזקה ביותר שמושכת את הנשמה לבחור לידה חדשה בגוף חדש)
2. לפתח ולהחזיק עובר בגופה במשך 9 חודשים, ולהעניק לו את כל הדרוש לו ולעצמה לגדילה בתקופה הזו.
3. לידה, כשיאו של כל התהליך
4. הנקת התינוק בחלב אם, אשר מכיל את כל הנוטריינטים הדרושים להמשך ההתפתחות של התינוק.
והאבר הייחודי הזה (!!!), מושא הקנאה השקטה והמודעת שלי, הרחם, אשר, בנוסף למאפיינים הפיזיולוגיים שלו, הוא מרכז האינטואיציה ומקלט האנרגיות הקוסמיות המעודנות. ומה איתנו הגברים? אנחנו כמו מכשיר עם שני מצבים On / Off.
האנרגיה המינית של הגבר מוגבלת על ידי מצב של זקפה, אשר, לאחר שפיכה, על פי נתונים סטטיסטיים (בתרחיש האופטימי) בדקה חמישית, נעלמת לזמן בלתי מוגבל. וזו הסיבה למאבק המתמיד, שבו המין החלש, שמרגיש בתת-מודע את חולשתו, מנסה להשיג עליונות על החזק. והמלחמה הזאת תהיה תמיד אבודה.
אז מה בעצם אנחנו הגברים יכולים לעשות?
1. להכיר ולקבל את החולשה הראשונית שלנו מצד אחד
2. להכיר ולקבל באהבה את הכוח הנשי המקורי מצד השני
3. להתחיל לטפח את הכוח הגברי , אבל לא בשביל הניצחון במלחמה הבאה, אלה בשביל השלום שבו אנו, הגברים נוכל למלא את הנשים.
דרכים לטיפוח הכח הגברי היו קיימות מאז ומעולם בטנטרה-יוגה עתיקה הודית, בטאואיזם סיני עתיק. אבל לפני תחילת תרגול כזה, צריך להבין את מטרתו. אתם יכולים להפוך לאוהבים אלוהיים, בתנאי שתקבלו את האלוהות של אהובתכם.
שיטות תרגול קיימות יכולות לעמוד ביעדים הבאים:
1. הארכת יחסי המין עד שהאישה מגיעה לאורגזמה אחת לפחות
2. ריפוי מחלות שונות (הן אצל גברים והן אצל נשים)
3. טרנספורמציה של אנרגיה מינית גסה לאנרגיה רוחנית מעודנת, התעוררות של מרכזים עליונים יותר והארה (האחרון הוא תרגול רוחני ומשמעותו שליטה מלאה על שפיכה).
למיליוני גברים אין מושג איך לשלוט בשפיכה שלהם.
בדרך כלל שפיכה נחשבת מהירה אם היא מתרחשת לפני תום זמן מסוים, נגיד דקה אחת, מרגע תחילת המעשה המיני עצמו, או לאחר מספר מסוים של חיכוכים, למשל, 50.
בואו נסכים כי השפיכה שלך מוקדמת אם אתה לא יכול לשלוט בה באופן שרירותי ומסיים את התהליך לפני שביעות הרצון של אהובתך.
למי שהבינו את חולשתם ומוכנים לפתח את הכוח, צרו קשר להכנת תוכנית אישית.
לקבלת חסות, פנו למאהבות שלכם. משהו אומר לי, הם יתמכו בכם
0546364727 אננדה

ananda

facebook youtube instagram
ווצאפ ווצאפ
השאירו פרטים