תפריט

ניסים פשוטים. מטופלים מספרים

"פשוט חשבתי שזמן נהדר לפנות למטפל בגוף זה כשהכל נראה בסדר, אינך צריך להבין מה נכנס למינוס, ולכן אתה יכול לחפש היכן "להוסיף" את זה.
ולמה חשבתי על זה. פניתי לאננדה עם כאבי גב. הגב שלי כאב שנה מאז שילדתי ​​תינוק. במהלך תקופה זו פניתי מספר פעמים למומחים שונים. ובכל פעם זה היה מוצלח – או שמשהו אחר הפסיק לכאוב, או שחררו מהדקים שלא ידעתי אפילו עליהם. אבל המקום הזה מאחור, במידה מסוימת, תמיד טרח.
וכך אננדה מתחיל באבחון שלו. והוא מייד אומר: יש בעיה בטונוס השרירים, וזה הרבה יותר חמור מהגב. אוקיי, טונוס זה כל כך טונוס.
הוא העלה את רוחו במשך זמן רב. ואז הרים את גבו – גם גבו נעשה קל יותר. אך ניסים אמיתיים החלו מאוחר יותר.
כבר זמן מה שנרדמתי בצורה גרועה מאוד. ואפילו חשבתי שזה נורמלי – אם ישנתי שנה במצב ברור רק לבת שלי, אני מתעורר כמה פעמים בלילה וכמעט אף פעם – מרצוני החופשי, אז איך כל המערכת הזו לא יכולה להישבר? ולפעמים נרדמתי רע, לא רק בערב, אלא גם אחרי האכלות בלילה. אז הלילה נשבר עוד יותר.
ואז בערב אחרי הפגישה עם אננדה: נרדמתי בדיוק כשהתקרבתי לכרית. כמה פעמים האכלתי בלילה – אני לא זוכר, כי אם הייתי פוקח את עיניי, רק כדי למצוא את הילד במיטה. למחרת – רענן ונח. וכך – כל יום.
ובמקביל, נוסחת הארומה הגיעה מרגיעה – והירדמות שוב הפכה לאחד הרגעים הנעימים ביותר ביום עבורי.
אננדה פואט, תודה רבה. לפתור בעיה שהלקוח טרם הספיק לנסח זאת אירובטיקה"

…..

"רוצה לשטף אותכם בחויות שהיו לי אחרי הטיפול אצל אננדה. הייתה לי תחושות כאב בכל מיני חלקים בגוף, והרגשה של תפקוד לקוי בשרירים. אחרי בדיקות פשוטות (הם נראו פשוטות, אבל לא ברור איך הן היו קשורות בדיוק לבעיות שחוויתי), קיבלתי טיפול משחרר ביותר, ששיפר את התפקוד הפיזית של הגוף, מצב רוח מורם שנמשך כמה ימים, קלילות בהליכה והיעלמות של כאבים. תודה אננדה על הפלאים שאתה עושה!"

…..

"יקרים רוצה לשתף אותכם בחוויה נפלאה שחווה בארבע שעות האחרונות. הייתי בטיפול אצל אננדה או נכון יותר לאמר עדיין בטיפול. לא מצליחה לתאר ולהסביר את מה שעבר עלי שם ומה שעובר עלי עכשו. תחושה של שחרור עד כדי ריחוף רוגע אמיתי ועונג מושלם. לא ציפיתי לתוצאות. רק רציתי לשתף שתדעו שיש דרך להשתחרר ולשחרר"

…..

Dear Ananda, every interaction with you and Lila always gives a lot of positive energy, feeling of love and goodness, as well as a lot of useful information. But the last visit to you was somehow exceptionally special! I arrived with a load of stress and fatigue accumulated over the past couple of years. Heartache arrhythmia, shortness of breath, insomnia, back pain … And after only an hour and a half, 0 of the previous symptoms, and with 100% uplifted mood, a huge surge of strength and energy, lightness, calmness and tranquility! Almost a month has passed, but I never cease to be amazed at the ease in the body and the surge of energy. Ananda, dear, you're a true magician! Thank you very much for your love, kindness and your healing! We all love you very much and look forward to meeting you in America, so that not only the Israelis enjoy socializing with you and your healing!

….

"התמזל מזלי ובאופן לא מתוכנן התפנה מקום לטיפול אחרי השעור.
החוויה הייתה מדהימה. אני סובלת מכאבים הרבה זמן ובתהליך של איבחון קשוב ועדין של אננדה, היה אפשר בהמשך לקבל מענה מדויק לכאביי. הטיפול נעשה עם הרבה אהבה, סבלנות, נתינה, הקשבה ומקצועיות.
בשורה התחתונה חוויה מופלאה של ריפוי ובריאות.
תודה רבה אננדה"

"אני רוצה לחלוק את התרשמותי
מהצלחה הטיפולית המדהימה של אננדה.
לבעלי היו אצבעות רדומות על ידו השמאלית מזה כמה שנים.
הוא היה מטלטל ללא הרף את כף ידו ומשפשף את אצבעותיו.
ביקרנו אצל נוירולוג ואורטופד. טיפלנו בכדורים, התעמלות,
פיזיותרפיה
הכל ללא הועיל. הרופאים דיברו על אוסטאוכונדרוזיס צווארי ותסמונת קרפלית( בעיה עצבית בשורש כף יד).
איבדנו הרבה זמן ומאמץ, אך לא שיפור.
לאחר הפגישה הראשונה עם אננדה, התופעות נעלמו.
אנחנו לא מאמינים לעצמנו.
אלה ניסים! "

הגעתי לאננדה לטיפול עם 2 בקשות,
לבדוק מה הסיבה לנפיחות וכאבים בבטן וטיפול בכאבים וחולשה לאורך הרגל כבר יותר משנה כתוצאה מפציעה בכף הרגל.
אננדה התחיל באיבחון ותשאול ועבר לטיפול. חששתי מהטיפול בבטן הכואבת אך הטיפול היה עדין מאוד עם רגישות בליווי הסברים וההקלה היתה מיידית. הצטערתי שחיכיתי עם ההחלטה לגשת לטיפול. אננדה המשיך לטפל גם ברגל ובדרך התגלו עוד נקודות חסומות שטופלו. קיבלתי תרגילים לעבודה בבית ויצאתי בתחושה קלה יותר, מצב הרוח עלה, תחושת כח וחיוניות חזקה יותר. נהייתי רעבה 😊. אין רגישות אחרי ארוחות.
הבטן אינה כואבת ואינה נפוחה.
מרגישה ברת מזל שיש לי אפשרות לקבל טיפול כזה מאננדה. תודה! תודה! תודה! 🙏

תודה מורה מטפל יקר על העוצמות ההקשבה המגע האהבה ללא תנאי. הרבה דברים תקועים הוצפו בדרכם לצאת החוצה בזכות ההבנה של מקורות הכעס שבתוכי.
משחררת מרפה מבינה מתוך אהבה וקבלה לעצמי ולסובבים אותי. והים ממשיך את הניקוי

שבוע טוב אננדה יקר, תודה על האיכפתיות 🙏🏻 אני מרגישה אחרת אחרי הטיפול. עדיין יש כאבים ועייפות גדולה אך זה הרבה פחות, מרגישה הקלה שמלווה בתובנות חשובות.
מאז שאני לומדת אצלך אני במערכת יחסים מסויימת ושונה מבעבר, עם הגוף שלי. בזכותך אני גם לומדת לתת מקום לכאבים שלי ולהבין שהם כנראה שוב ושוב קשורים לעולם הרגש הסוער שבתוכי, לאופן בו אני שמה לב לעצמי, בכמה מתח אני חיה, מה אני אוכלת איך אני נושמת וכ'ו… זה מאוד חשוב לי ואני מודה לך על ההכוונה והאהבה 🙏🏻

עשיתי חיפוש בגוגל על הצמח שאתה ממליץ עבורי ולמרבה השמחה הוא פרח צהוב. באחד האתרים היה כתוב את הדבר הבא על פרחים צהובים: "צהוב הוא הצבע הבהיר ביותר והקורן ביותר, ולכן גם הנפוץ ביותר בין הפרחים בטבע. הוא עוזר בריכוז ולימוד ומעורר אינטלקטואלית, צהוב מעורר תקווה ורצון ללמוד ולהרחיב את הגבולות. צהוב קשור לזריחת השמש, להתחלות חדשות. הצהוב מנקה את הפסולת מהגוף, גם רגשות שליליים. הצ'קרה הקשורה לצהוב היא זו של מקלעת השמש במרכז החזה. הצהוב משפיע לטובה על מערכת העיקול ועל העור ומערכת העצבים."

מתחבר לי מאוד..
תודה על הריפוי אותו אתה מעניק ועל הלמידה 💛💚🌻

צאתי עכשו מהטיפול הרביעי עם אננדה הקוסם.
מרגישה את התודעה צלולה ומטוהרת הגוף מרחף. כאבי גוף ונפש שנושאת עימי שנים משתחררים.
מרגישה מבורכת.
תודה על הזכות והשפע שמופיעים בעולמי לפגוש מרפא שהוא קוסם. ללא יהירות ועם החון אהבה, אכפתיות, חמלה וכמובן ידע עמוק בטיפול ממש כמו בלימוד היוגה.
תודדההה😘🤗🌟🙏🏻

בשבוע שעבר הייתי בטיפול אצל אננדה. נתפס לי הגב, לא יכולתי להתיישר, כאבים וכל החבילה של תופעות לוואי. לא קורה לי הרבה, אבל אני יודע שכדורים לא יעזרו, אולי רק יקלו על הכאב. מצב כזה מצריך התיחסות רצינית, אז קבעתי טיפול לאננדה. אננדה לא עשה עיסוי ולא מרח שמנים. אננדה בחן. זה נראה כמו בסרט מדע בדיוני על רובוטים, שבו המומחה הגדול לרובוטיקה ובינה מלאכותית בודק מערכת מורכבת. בתום הבחינה אננדה לחץ בקלות בניקודות רלוונטיות. וזה בערך הכל. הכאב נעלם, טווח תנועה חזר לקדמותו.
לי לא לגמרי ברור איך זה עובד, אני רק יודע שזה עובד. ממליץ לכולם, גם כשהכל טוב, כדי שיהיה עוד יותר טוב!
תודה!

האמת שבשבילו זה ניסים פשוטים, בשבילי זה עולם ומלואו.
בא לי לשתף אתכם:
מכירים את המושג הזה "לטחון מים".. ככה הרגשתי במשך תקופה מאד ארוכה. הרגשתי שאני עושה עבודה אבל שום דבר בחיים שלי לא זז או מתקדם. ואז החלטתי ללכת לאננדה לטיפול.
הוא אמר לי לחשוב על מה אני רוצה לעבוד כי היה גם אספקט פיזי, תקיעות בצד השמאלי שלי, ברך/ אגן/ כתף עם רגישות מאד גבוהה, חוסר גמישות וכאב עמוק וחד.
בתוך דקות ספורות לתוך הטיפול הוא פרש בפני את הגורמים המעכבים בדרכי הנועם שלו, הוא חווה איתי את התהליך בו הוא אמר לי להרים יד ורגל ולהוריד.. מה שעל פניו נראה תמוה ותמים, והוא שהה איתי בתוכו. שעתיים שלמות של כיוון מחדש של התודעה שלי ושל התנועה האנרגטית בתוך הגוף שלי ומסביבו. שעתיים שלמות של התבוננות חודרת, נוכחות יציבה ועומק.
כבר כשיצאתי משם הייתי קצת אחרת. האמת שכל אותו היום נצבע בטיפול הזה.
היום, בסך הכל שבוע וחצי אחרי, הצד השמאלי שלי נרגע והתחזק, זה באספקט הפיזי. מעבר לזה, אני חווה שיחרור. זרימה. כאילו נפתח איזה פקק שגרם לתקיעות והכל זורם חלק ומדוייק.
הגילוי שקרה לי בטיפול, שהדהד בתוכי אחר כך, פתח בפני את עצמי!
תודה לך מורה יקר, תודה על המסירות שלך ועל האהבה שאינה תלויה בדבר.
תודה שאתה בחיי ורואה את הצרכים המדוייקים, תודה שאתה צינור נקי ומופלא לידע קסום וקדום ומביא אותו אלינו בענווה כל כך גדולה ומתוך שליחות.
ובעיקר תודה על הבריאות של הגוף ושל הנפש שמתאפשרת במרחב שלך.

"שלום לכולם
יוצאת בריחוף מטיפול בידי הקוסם שהוא גם מורה מדהים. הרגישות שנוגעת בלב הידע האינסופי כל אלה חברו ביחד ליצור את תחושת הקסם שבטיפול🌟
מרגישה מבורכת🙏🏻❤️🦋"

בוקר אור
רגע לפני יום העבודה חייבת לשתף. ביום שישי מעדתי, עשיתי תנועה לא נכונה שהובילו לכאבים קשים שהלכו והתעצמו במהלך היום. בשישי שבת התפתלתי מכאבים התאפקתי מלהתפנות למיון.
ביום ראשון נסעתי לצילום דחוף,לשמחתי לא ראו שבר אבל הכאבים היו חזקים מנשוא,מיד נתנו לי משככי כאבים חזקים והתחלתי לנשום. תוך כדי כל הטירוף הזה,יצרתי קשר עם אננדה,
ביקשתי להקפיא את המנוי ואננדה מיד הציע את עזרתו קבענו שאבוא לאחר השיעור.
יצא לי לקרוא פוסטים שמטופלים כותבים לאננדה , הייתי סקפטית.
הייתי 15 דקות אצל אננדה, הוא ביקש שארים את היד,אך לא הצלחתי ,נגע חבש ושוב נגע ולבסוף היד עלתה.
חזרתי לתפקד, לנשום ולהיות עצמאית , התחושה נפלאה,
אפילו הייתי בשיעור יוגה(חצי כוח).
בכל אופן מרגישה שחייבת לשתף ולהודות, "תודה איש יקר"🙏🏻.
יום נפלא🌞

הי, שיתוף קטן- לפני מספר ימים אננדה טיפל בי לראשונה. כבר בעצם האיבחון המדויק ובהמשך הטיפול הקשוב, החוייה היתה יוצאת דופן ודמתה יותר למעין מסע לתוך הגוף. היו רגעים שזה ממש הרגיש כאילו ידיו מעמיקות ועוברות את מעטה העור ורואות בדיוק את מה שנמצא בפנים- משחררות גידים ומתירות קשרים. כאב צוואר שכבר הולך איתי די הרבה זמן נעלם, כמו גם חולשה בגב התחתון, והתגלה חופש תנועה שהגוף כבר שכח שאפשרי מלווה בתחושת אנרגיה גבוהה. מוקיר המון תודה אננדה יקר 🙏🏼

שלושה שבועות האחרונים התחלתי טיפול אצל המטפל והמורה הפלאי אננדה.
מיד אחרי הטיפול הראשון הרגשתי שהשליטה בהתנהלות היומיומית חוזרת אלי. יותר אנרגיה ומוטיבציה לבצע החלטות לתרגול ולשינוי והרבה יותר שמחה. בטיפול השני קבלתי גם תרגול הביתה שהעמיק את היכולת להתמודד עם המצבים השונים הפיסיים והנפשיים שאיתם אני מתמודדת.
את הטיפול השלישי קבלתי אתמול ובעקבותיו אני חשה שחרור משמעותי מלחצים וקשיים שמלווים אותי כבר הרבה שנים.
ממליצה על ידי הקסם האנושיות והידע שיש למטפל הנפלא הזה שכל מהותו אהבה וחמלה. 😘🤗🌟🦋

"כבר במשך כמה שנים הרגשתי שהשריר הימני בגב בולט יותר מהשריר בצד השני ולא הבנתי למה, בנוסף חשתי אי נוחות בגב התחתון אבל לא ייחסתי לזה משמעות.
הייתי בטוחה שאין לזה פתרון עד שהגעתי לאננדה.
הטיפול התרחש באווירה מאוד נעימה, לצלילי מוזיקה מרגיעה, אננדה היה קשוב מאוד למצבי, ונוחיותי הייתה חשובה לו.
בהתחלה, הוא עשה כמה טסטים על מנת לציין את מצב גופי.
אננדה השתמש בעיסוי מיוחד וטיפול בטייפים.
לאחר הטיפול הוא חזר על אותם טסטים: השינוי היה מוחשי ומשמעותי ואף הסובבים אותי ציינו זאת. ישר חשתי בשיפור ביציבה כאילו הוסיפו לי גובה.
תודה אננדה על הניסים הפשוטים שלך."

אננדה היקר!

לאחר הלידה, או ליתר דיוק, לאחר הניתוח קיסרי , הייתי צריכה לחכות 6 שבועות כדי להגיע לפגישה שלך ולהשיב את הגוף, האיברים הפנימיים ואת המצב הכללי לאיזון. ואיזו סשן קסום זה היה. לא רק שעתיים של הנאה, אלא גם יצאתי כאדם חדש לחלוטין! הכל קרה עם הסבר המפורט, אתה מאוד קשוב ורגיש. בזכותך הרגשתי קלילות מדהימה, שלא קרה מאז ההריון שלי. כאבי גב עברו וזה חשוב מאוד, סוף סוף הייתה תנוחה זקופה ! כל 6 השבועות לאחר הניתוח היה כואב ולא נוח לעשות צעד רחב, לאחר הפגישה הרגשתי מיד את השינוי וממש שבוע לאחר מכן שכחתי אותו לגמרי. היום אני הולכת הליכה רחבה ומחייכת לרווחה.
אננדה, שוב, יקירי!
תודה לך על המיומנות שלך! תהיה בריא ותעזור לאנשים!

אז ככה… בוקר של תענוג .
התחלתי עם שיעור קסום של אננדה. אפילו חברת חשמל לא הצליחה לייצר כזה אור כמו התרגול 🌞.
אחרי כשבועיים של מחלות… כמו רבים וטובים שבינינו: עם שפעת, דלקת ריאות וחום גבוה הייתי חייבת Restart.
מי אם לא אננדה היה הראשון שפניתי אליו…
הגיע הרגע להתחיל בטיפול. התחלנו באבחון. אבל קודם כל, הדגיש ואמר לי שכל דבר לא מתאים כואב או לא נוח להגיד … עם מודעות מלאה למתרחש תוך כדי טיפול… נותרתי ללא מילים, מה כבר יש להגיד הכל כל כך מדוייק. כל נקודה בינגו 😇.
בתור מדענית, הגדרתי את הטיפול הזה כמדע מדוייק לי כל כך !!!
מומלץ במיוחד בחום מכל ה-  זה ממכר, והאפקט מצטבר. כבר יומיים שהאנרגיות בשמיים מכל הבחינות, חזרתי לתרגול יומי. גם הסביבה שמה לב לשינוי המתחולל ושואלת מה הסוד.
התובנה הכי חשובה מהחוויה שממשיכה ללוות אותי בכל רגע … שלא צריך לחכות למחלה או חולשה.
מומלצת תחזוקה שוטפת 🤩 😘😇.
תודה עליך אננדוש 🕉️💟 !!!

אננדה יקר,
תודה לך על הידיים הקסומות וידע עצום שלך! קשה להאמין שאפשר להתפטר מכאבים שנמשכו כחצי שנה תוך כמה טיפולים שלך!
ממליצה עליך בחום ואהבה לכל מי שזקוק לטיפול מדוייק וכל מי שרוצה טיפול עם תוצאות!
תודה ענקית.

פניתי לאננדה עם תלונה על כאבים בברך בזמן כיפוף הרגל ונפיחות באזור הברך. אננדה ביצע אבחנה וטיפול ידני. תוך חצי שעה הכאבים נעלמו ואפילו הנפיחות פחתה בצורה ניכרת. תודה אננדה!

🌟 מורה קסם 🌟
כבר כמה זמן שאני סובלת מכאב לא ברור באגן.. פניתי לאננדה שעשה אבחון וטיפול ב7 דק 😳🥰
7 דק.. *בין סבל לשחרור..* כזה עוד לא היה לי מעולם.. 🙈🙊🙉
תודה מורה יקר 💫🌟 קסם! שאתה

הגעתי לאננדה לטיפול בצלקת של ניתוח קיסרי מלפני שנים (כמעט 15 ליתר דיוק).
לא ידעתי כמה זה היה הכרחי. חשבתי שהכל בסדר, שהגוף עובד כמו שצריך ושהצלקת היא משהו שאי אפשר לשנות ושפשוט צריך לחיות עם זה. כמה טעיתי.
במהלך הטיפול יכולתי להרגיש איך נפתחים "קשרים" שלא ידעתי בכלל שהיו לי בגוף באזור הצלקת.
הרגשתי כאילו האנרגיה התחילה לזוז במקום שהיה שנים עומד. לא רק בצד החיצוני, אלא עמוק יותר, בתוך הגוף. הרגשתי את האנרגיה מתגברת באזור הצלקת במשך ימים אחרי הטיפול. הקסם של אננדה נשאר איתי.
ואכן, אחרי כמה ימים של הרגשה מוזרה, שהרקמות באזור הצלקת נפרמו ו"נתפרו" מחדש, הייתה לי תחושה של הקלה גדולה. כאבים שלא ידעתי שקשורים בכלל לצלקת, כמו כאב בעת הטלת שתן בזמן מחזור, או התכווצויות בזמן הביוץ, נעלמו כלא היו. לא ידעתי שיש לי "קשר" בבטן, ושאפשר לפרום אותו ולהפסיק להרגיש כאבים מיותרים. שנים הסתובבתי עם כאבים, שלא ידעתי את מקורם, והנחתי שזה טבעי, כי למי לא כואב בזמן מחזור…
שנים של כאבים, השתחררו בטיפול אחד. (על הדרך הוא כמובן גם טיפל בעוד כמה דברים שהיו לי בגוף, באהבה ובקלות. מבצע שניים במחיר אחד 😉)
ובוודאי שזה משפיע על כל מה שקשור לחשק המיני, כי כמות העוויתות והכאבים בגוף פחתו בצורה דרמטית…
במילה אחת – קוסם!
בשלוש מילים – טיפול ששווה זהב.
תודה רבה אננדה יקר על מגע הקסם שלך 😊

אננדה 😊
מדהים לחוות ולהרגיש את משקל הגופי חוזר לרגליי. חוויה חדשה לי. מרגישה את כל מבנה גופי משנה תנוחה ומתיישר לפי מנח מדוייק יותר.
ההשפעה מורגשת גם בברכיים, בכתפיים ובאגן; והתהליך ממשיך ואני עוד חווה זרמים ותובנות עוד מגיעות.

בעיקר, כל תנועה ותזוזה כחדשה. מרגישה את מלוא משקלי על כפות רגליי בעומק ובדקויות. נהנית לגלות תחושות ומתרגשת ממש מכך.

איחלתי לעצמי שחירור כזה ולאורך השנים ניסיתי הרבה דברים… לראשונה, מרגישה שהגעתי אל המקום שחיפשתי…

מלאת הודיה והערכה לך ולתהליך.

🙏🏻

..🙏🙏

……

🙏

facebook youtube instagram
ווצאפ ווצאפ
השאירו פרטים