תפריט

הורמון גדילה-סוד הנעורים הנצחיים.

 

concepts of ayurveda
     הורמון גדילה,HGH, או somatotropin, הוא שם כללי עבור מספר הורמונים אחראי בדרך כלל לגדילה ופיתוח הגוף,
נוצר באונה הקדמית של בלוטת יותרת המוח(hypophysis).
הורמון גדילה הוא הורמון אנבולי המגביר את התחבורה של חומצות אמינו מסוימות לתאים, מאיץ את הסינתזה של חלבונים' משפיע על חילוף החומרים של שומנים ואת מאזן הנוזלים בגוף.
הורמוני גדילה מגדילים את ההשפעות של טסטוסטרון וסטרואידים אנבוליים, המכוונים לגדילת השרירים.
הוא משפיע כמעט על כל התהליכים המטבוליים בגוף – תפקידו גדול מאוד במטבוליזם של חלבונים, פחמימות, שומנים ומינרליים.                 סומאוטרופין מאיץ את הפעלות חילוף השומנים, ומעכב את גדילת רקמת השומן, מאיץ את הפירוק השומנים, ובכך מסייע בהפחתת המסה של רקמת השומן, ולכן מסת חיטוב של השריר הגודל.
הריכוז הגבוה ביותר של סומטוטרופין בדם הוא 4-6 חודשים של התפתחות תוך רחמית. זה בערך פי 100 גבוה יותר מזה של המבוגר.        לאחר מכך הפרשתו הולכת ופוחתת עם הגיל ובהתאם ל"פיזיולוגיה נורמלית" נחשבת תקינה. כמות ההרמון גדילה מזערית אצל קשישים .
רמת הבסיס של הורמון הגדילה היא מקסימלית בילדות המוקדמת, אמפליטודת הפיקים של הפרשות היא הגבוהה ביותר בקרב מתבגרים בתקופה של גדילה אינטנסיבית וגיל ההתבגרות.
הקטנת הפרשת הורמון הגדילה אצל בוגרים ובגיל מבוגר יותר במיוחד כרוכה במספר השפעות שליליות – ירידה בחסינות, נטייה להצטברות של שומן, היחלשות של תהליכי סינתזה של חלבונים והתנבנות רקמת השריר.
מה יכול לעזור להגדיל ולתחזק את ההורמון הנוער?
התנאי הראשון והעיקרי – גירוי בלוטות המין (שוב סקס?, מה זה אננדה ולילא השתגעו לגמרי.)
ובכן, אם אתם בין מתנגדי מין ככזה, קבל את תנחומי, ותמריצו את בלוטות המין שלכו בלי סקס.
ביוגה, טנטרה וטאו יש את הכלים המשפיעים ישירות על מערכת המין והשתן, על Marmas(נקודות תורפה), Nadis (ערוצי האנרגיה) וChakras (מרכזי האנרגיה), ועקב כך שליחת דרישה קבוע לייצור הורמון גדילה ליותרת המוח ( ואם אתם מחשפים את הכלים האלה – אני כאן)
.. בנוסף תנאי הראשי, הנה כמה נתאים המשניים:
* תזונה דלת שומן, מתוק וקמח.
* שינה טובה ועמוקה ובזמנים וראויים. הכמות המקסימלית של הורמון הנוער עולה כעבור 1-2 שעות לאחר צלילה לתוך שינה עמוקה.
* אימון אירובי פעיל. ריצה לדוגמא היא פטרון מושלם, ואיך אפשר להסתדר בלי אימא- יוגה?
* צום תקופתי. בתוך 24-36 שעות מתחילת הצום הורמון הגדילה גודל (!) בעשרות (!) פעמים !. מידע מפורט ואינדיבידואלי על איך להעלות ולשמר את ההורמון הנוער ברמה גבוהה בניית תוכנית תרגול אישי(Sadhana)
+972546364727 Ananda
facebook youtube instagram
ווצאפ ווצאפ
השאירו פרטים